Nové logo hlásící se k legendárnímu make-upu a k mezinárodně populární Praze, nové sídlo firmy a nová varna barevných kosmetických hmot ve vlastní továrně v Brně. A samozřejmě i nové produkty: krycí, voděodolný a dlouhotrvající make-up Longwear Cover, stínové paletky Drama a Romance, luxusní srdíčková paletka na tvář, Collagen sérum a dva parfémy, doplňující stávající řadu dámských i pánských vůní. Takové jsou novinky konce roku 2019 u značky Dermacol, největšího českého výrobce kosmetiky.
Do světa s logem Dermacol Prague
„Ke změně loga v roce, kdy slavíme 30 let svobody, nás vedla celosvětově stoupající známost a prestiž města Prahy. Tu v zahraničí vnímají jako město romantiky, krásné architektury, hudby, kultury a nádherných žen,“ říká Věra Komárová, spolumajitelka rodinné společnosti Dermacol. „Podobně jako je Rimmel spojován s Londýnem, L´Oréal s Paříží, Maybelline s New Yorkem a Kiko s Milánem, je podle nás načase, aby mělo „svou“ kosmetiku i hlavní město České republiky – a proto přicházíme s Dermacol Prague,“ uvádí.
Podle Věry Komárové jde zároveň o poctu legendárnímu, extrémně krycímu make-upu Dermacol Make-up Cover. Proslulý, dodnes oblíbený make-up byl vůbec prvním výrobkem, který vznikl ještě ve filmových ateliérech na Barrandově. „Jeho název Dermacol vznikl složením dvou latinských slov – derma-kůže a color-barva, čili barva na kůži,“ vysvětluje Věra Komárová a připomíná i původní logo výrobku Dermacol Filmstudio Barrandov Prague Make-up Cover. „Dnes tohoto make-upu prodáme přes 3 000 000 kusů ročně a najdete ho ve více než 70 státech. Recenzovalo ho už asi 100 youtuberů po celém světě a označili ho za „nejlépe krycí make-up na světě“. Na Amazonu patří mezi TOP prodávané kosmetické produkty a z našeho celkového obratu tvoří jeho prodej přes 30 %. I proto jsme se rozhodli uctít tento úspěch tím, že původní logo Dermacol Filmstudio Barrandov Prague zjednodušíme na Dermacol Prague,“ říká Věra Komárová.
A hned přidává ještě další, už ryze obchodní důvod: obměna loga spolu s dalšími ochrannými prvky na obalech znesnadní případy kopírování produktů, s nímž se značka setkává hlavně při prodejích na internetu. „Online přímé prodeje se nám meziročně díky novým kanálům zpětinásobily. Takže jde nejen o návrat k naší zlaté tradici, ale i o investici do naší růžové budoucnosti,“ usmívá se ředitelka strategie.
Ženský ráj na zemi
Novou etapu v historii firmy odráží i její zbrusu nové sídlo. Dvě patra v kancelářském komplexu Avenir Park na Praze 5, kam se Dermacol přestěhoval z dosavadních prostor na Praze 6, zabírají téměř 1700 čtverečních metrů.
A pod vedením Věry Komárové byly už od začátku zařízeny s ohledem na zaměstnankyně, které jsou ve společnosti Dermacol nad muži v drtivé převaze. „Chtěly jsme vytvořit povznášející prostředí, které bude příjemné hlavně nám, ženám, což se podle dosavadních ohlasů povedlo. Krásné prostory, kde můžeme nejen pracovat, ale také se společně setkávat, bavit a vymýšlet nové věci, nás nesmírně povzbudily a zlepšily i celkovou firemní kulturu,“ uvádí Věra Komárová. A ukazuje Beauty Room – speciálně navrženou místnost sloužící jako výkladní skříň produktů, jichž má značka už víc než 1000. Určena je hlavně pro pravidelná jednání oddělení vývoje a marketingu, kosmetická školení, ukázky líčení, schůzky s obchodníky a prezentace exportním klientům.
Share this entry