Samolepicí etikety na míru jsou tím nejlepším řešením pro propagaci značky
Vzhledem k rychlému rozvoji výroby zboží se každá společnost snaží překonat své konkurenty tím, že se svými produkty odliší, a nejlepším řešením situace je výroba etiket podle individuálního náčrtu.
Použití kreativních značek pomůže vyřešit mnoho marketingových problémů: reklama značky, personifikace produktu, podpora sociokulturních iniciativ a upozornění na ziskové nabídky a nové produkty.
Tisk etiket má mnoho výhod. Samozřejmě si můžete stáhnout nějaké rozložení šablony, nahradit značku a logo a to vše vytisknout na běžné kancelářské tiskárně, ale individuální zakázka, profesionální vývoj jedinečného designu a úspěšný výběr materiálů, barev, fontů a dalších detailů pomůže označit a zabalit produkt do nejvyšší třídy.
- Individualita – tisk etiket zahrnuje vytvoření jedinečného designu, který vyjadřuje koncept a poslání značky v souladu s vlastnostmi produktu.
- Různé velikosti a tvary – individuálně navržené etikety doplní obaly libovolného tvaru, což podpoří estetiku produktů.
- Materiály – jsou vybírány vysoce kvalitní materiály, které plně vyhovují podmínkám skladování produktu a vlastnostem jeho použití, aby byl zachován vzhled produktu, barvy a jasnost obrázků.
- Dekor – řezání laserem, ražba atd. posttiskové techniky zlepšují atraktivitu etikety a zdůrazňují šetrnost k životnímu prostředí a exkluzivitu produktu.
Vlastní tisk etiket je pokročilou příležitostí pro cílenou reklamu. Kromě informování mohou být takové nálepky prostředkem komunikace se zákazníky. Například místo přetěžování štítku hromadou zbytečných detailů můžete použít hologram nebo QR kód s odkazem na firemní web nebo sociální sítě, kde se člověk může seznámit s údaji, které ho osobně zajímají, např. a dozvědět se o dalších produktech a bonusech se slevami.
Etapy výroby etiket na zakázku
Obecně lze rozlišit následující fáze:
Diskuse podrobností o produktu a společnosti: hodnoty značky, nápad produktu, jeho vlastnosti a výhody pro CA.
Výběr materiálů podle druhu výrobků, vlastností balení, skladovacích podmínek atd.
- Vývoj designu: výběr tvaru a velikosti samolepky, umístění obrázků a textů, výběr barev a fontů.
- Příprava a schválení layoutu, příprava pro tisk.
- Tisk etiket: lze použít ofset, termotransfer a digitální tisk – v závislosti na oběhu, druhu materiálu, rozpočtu atd. parametry.
- Zpracování: pro estetiku a odolnost samolepky můžete přidat laminaci, ražbu fólií, metalizovaný povlak atd.
Tisk etiket na zakázku pokryje mnoho oblastí života potenciálních spotřebitelů, ukáže hodnotu produktů a zájem společnosti o potřeby publika. A to již motivuje k nákupu a zvyšuje prodeje, což pomáhá podniku dostat se na vyšší úroveň.
Zdroj PR, LJM