Fénix Content marketing zná své vítěze. Zvláštní ocenění si odnesl tým prezidenta Petra Pavla za volební kampaň.

Fénix Content marketing: Speciální ocenění jde do týmu Petra Pavla

Desátý ročník soutěže Fénix Content marketing zná své vítěze. Zvláštní ocenění si odnesl tým prezidenta Petra Pavla za volební kampaň.

Jubilejní 10. ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil 27. června v Empire Hall Slovanského domu v úterý večer své vítěze. Nejúspěšnějšími zpracovateli letošního ročníku s nejvíce oceněními se staly: skupina DFMG, Creative Dock, Brandmark Space a Kunsthalle Praha. Klientem roku byla vyhlášena společnost CPI Property Group. Zvláštní uznání pořadatele si odnesl tým generála Petra Pavla za vítěznou prezidentskou kampaň. 

„Soutěž jsem zakládala před 10 lety s obrovskou inspirací ze zahraničí, kde styl, úroveň a kultury hrály prim, přála jsem si, aby náš obor měl takovou prestiž a slavil svůj úspěch na takové úrovni. Chtěli jsme prostě lepší trh a je radostí, že můžeme letos dát i mimořádné ocenění za politickou kulturu v komunikaci, kterou jsme dlouho neměli možnost vidět,“ komentuje Kateřina Borovanská, CEO pořadatelské skupiny F major (Freya, Fiat Lux Art, Fénix Média). 

Desátý ročník soutěže Fénix Content marketing

Zvláštní cenu za fotografii předává člen poroty Luboš J. Marek

Celkem letos porota, jež se sešla pro offline hodnocení v Penthouse ČVUT, ocenila 110 prací. V královské disciplíně soutěže, Content marketingové strategii, uspělo celkem pět projektů. Prvním místem porota ocenila content strategii skupiny Ambiente. V oborové kategorii Fashion/Beauty získala první místo celková contentová strategie společnosti Carollinum. V oborové kategorii Bankovní sektor zvítězil projekt „Okradou tě, ani nemrkneš“, který pro Českou spořitelnu zpracovalo CNC Native. V oborové kategorii Auto/Moto první místo získala „Brána nespoutané představivosti“, kterou pro Renault Česká republika připravily OMD Czech a Seznam Brand Studio. V oborové kategorii Umění/Kultura uspěla kampaň „Není hráč jako hráč“ Jihočeské filharmonie, kterou zpracovala Chilli Production.

V další hlavní kategorii Fénixe, Nejlepší distribuci firemního obsahu, se rozhodla porota ocenit tři projekty. První místo získaly „Fresh Memories“ agentur Brainz Immersive a Brainz Disruptive. Druhé místo si odnáší projekt Deloitte „Dreamjob“ zpracovatele DFMG pro Deloitte. V oborové kategorii Neziskový sektor přiřkla porota druhé místo spojení Debra & Effectix – sdílení know-how, které pomáhá.

Porota soutěže udělovala ocenění i za Nejlepší firemní obsah. V dopadu na brand awareness ocenila opět tři práce. Prvním místem kampaň „Nahrávky & Nabíječky“, které pro Hyundai zpracovalo Seznam Brand Studio. Druhým místem projekt „Ženy auta půjčují“ klienta HoppyGo a zpracovatele Brainz Narrative. Třetí místo patří projektu „Deloitte Dreamjob“, který připravila skupina DFMG pro Deloitte. V dopadech na sales ukazatele se porota rozhodla udělit pouze první místo, a to sice kampani „Známe příští hlavu státu”, in-house vytvořenou společností Tipsport během poslední prezidentské kampaně. 

Změnu image ocenili porotci prvním místem pro projekt „Na sklence whisky s Jiřím Bartoškou“, který pro Starou žitnou mysliveckou připravilo Seznam Brand Studio. Dále v oborové kategorii Real Estate získala první místo práce pro CPI Property Group agentury Brandmark Space. Jako nejlepší značka s obsahem roku 2022 pak byla porotou vybrána Nadace rodiny Vlčkových, pro kterou brand zpracovávali v Brainz disruptive.

První místo v kategorii Jednorázová publikace – brožura si za publikaci Naše kroky k udržitelnému podnikání odnesl Hornbach, kterou pro něj připravila PRAM Consulting.

Zdroj https://www.mediaguru.cz/ & ©foto  Fénix content marketing, LJM