LEMARKET

LEMARKET slaví 10 let a chystá svůj největší ročník v Národním domě na Smíchově.

Společně s obchodem ONES představí přes 180 lokálních značek, designérů a umělců

Národní dům na SmíchověLEMARKET, moderní tržiště, které objevuje, představuje a podporuje českou tvorbu, letos slaví 10 let. Jako oslavu svého výročí připravuje dosud největší ročník, který 9. a 10. prosince zaplní secesní prostory Národního domu na Smíchově. Ke spolupráci si přizval malostranský obchod ONES Concept Store, se kterým společně představí veřejnosti přes 180 lokálních značek, designérů a umělců. Vedle marketu ve dvou patrech domu čeká návštěvníky také vánoční večeře s Ambiente doplněná o vína z Alma Wines, příjemná hudba i bohatý doprovodný program. 

LEMARKETLEMARKET je tržiště, které pro své návštěvníky již 10 let objevuje lokální značky a nabízí možnost setkat se s jejich autory. „Každý rok dbáme na výběr tvůrců, příjemnou atmosféru i estetické prostředí. Chceme dát lidem možnost koupit vánoční dárky od místních značek, letos však chystáme něco speciálního. Spojili jsme se s ONES Concept Storem a v Národním domě na Smíchově otevřeme veřejnosti dvě patra nacpaná českými produkty, designem, uměním a jídlem,“ říká organizátorka Elena Janota.

S mottem 10 let spolu! chystá na ploše 5 000 m2 svůj dosud největší ročník. Přízemí Národního domu na Smíchově bude pod záštitou malostranského obchodu ONES Concept Store prezentovat výběr 60 českých a zahraničních designérů a umělců, první patro pak nabídne pod kurátorským výběrem LEMARKETU přes 120 lokální tvůrců. Návštěvníci tak budou moci objevit přes 180 značek z oblastí módy, kosmetiky, šperků, doplňků do bytu, dekorací, dětského oblečení a hraček, poctivých delikates, papírenských skvostů nebo potřeb pro čtyřnohé kamarády.

Národní dům na SmíchověV přízemí ONES Concept Storu se tak návštěvníci setkají s tvorbou designérů a značek jako je Eliška Lhotská, BRO., Ademi, Jana Rollo, Hana Frišonsová, Johana Skálová, Maria Makeeva, Studio Muun, Backyard a další. Vůbec poprvé se zde také představí značka betonového nábytku a doplňků CULTO. V prvním patře LEMARKETU pak nebudou chybět stálice lokální scény jako oblečení City Folklore, Jen Se Leje, Oneday nebo kosmetika Jagaia, vonné studio Perfumed Prague a Havlíkova přírodní apotéka. Objeví se i nové značky jako šperky EVA BRZO nebo keramika od KABOceramics.

Akce nabídne svým návštěvníkům také gastro zónu například s pekárnou La Forme, doplněnou o vína z Alma Wines či vánoční večeří s Ambiente. Lidé si čas na LEMARKETU mohou užít i díky bohatému doprovodnému programu.

LEMARKET se uskuteční 9. a 10. prosince v Národním domě na Smíchově, v sobotu od 11 do 20 a v neděli od 10 do 20. Vstupné na jeden den činí 150 Kč, na dva dny 200 Kč. Děti do 15ti let a senioři mají vstup zdarma.

Zdroj četně ©foto TZ, LJM