S Tesco Clubcard zákazníci průměrně ušetří až 30 % na každém nákupu.
Průlomový projekt Clubcard ceny, který Tesco spustilo v rámci svého věrnostního programu Clubcard loni v červnu, zákazníkům přinesl už přes 68 000 výhodných nabídek.
Věrnostní program Clubcard je nejznámějším věrnostním programem u nás, aktuálně ho využívají téměř 2 miliony aktivních zákazníků.
Věrnostní program Clubcard nabízí svým členům exkluzivní výhody v podobě skvělých cen a personalizovaných nabídek. Strategickým cílem Tesca je pokračovat v digitalizaci služeb pro zákazníky a pomáhat jim vždy ušetřit. V letošním roce Tesco upouští od masové distribuce papírového letáku.
„Chceme být co nejefektivnější a raději investovat do našich zákazníků v podobě Clubcard cen a jiných skvělých Clubcard benefitů tak, aby naši zákazníci vždy ušetřili. Rovněž tímto krokem přispíváme k plnění našeho dlouhodobého závazku být ještě šetrnější k přírodě. V průběhu ledna a února navíc každého nově registrovaného zákazníka do aplikace Clubcard odměníme kuponem na 600 Clubcard bodů, což se rovná 60 Kč, které může zákazník uplatnit již při prvním nákupu,“ říká Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka společnosti Tesco ČR.
Všechny výhodné nabídky budou mít zákazníci i nadále vždy po ruce. Digitální leták najdou v aplikaci Clubcard či na webové stránce itesco.cz. Pro uživatele mobilní aplikace Clubcard toho Tesco nabízí opravdu hodně. Pravidelné kupony na slevy na oblíbené produkty, možnost přeměnit si nasbírané body v průběhu několika kliknutí na peněžní poukázky, již zmíněný leták a mnoho zajímavých soutěží a akcí.
„Naši aplikaci Clubcard a všech jejích výhod v České republice využívá již 700 000 zákazníků. Velmi nás tento fakt těší, protože nám záleží na tom, aby naši zákazníci platili méně. Pomáhat našim zákazníkům šetřit, digitalizace a s tím spojená udržitelnost je směr, ve kterém chceme pokračovat,“ doplňuje Zuzana Grinčová.
Zdroj včetně ©fota TZ, PR